Leapsa – top 10 masini

28 07 2010

Mi-am facut in sfarsit timp sa raspund la leapsa transmisa de Afaith.

Am sa incep cu masini care le-am condus:

10. Kia Sportage – 2,0 benzina, 130 CP, model 2003 – am avut probleme tot timpul cu tractiunea 4×4, dar, partea buna e ca am fost cu ea la raliu si am iesit pe locul 2 😀

9. Volkswagen Passat 1,9 TDI model 2004, 100 CP – multi si placuti km am mai facut cu aceasta masina.

8. Alpha Romeo 156 2,0 l 155  CP, model 2000 – p’asta am cautat-o prin Germania pentru un amic de ne-au crescut fire de par alb la amandoi.

7. Audi A4 2,0 TDI 140 CP model 2007 – doar o tura de forta (pacat ca mergea in 3 injectoare full si unul din cand in cand in gand :D)

6. Renault Megane Estate 1,6 l 110 CP model 2006 – masina din dotare 😀 (ma mir ca a reusit sa iasa curata in poza asta 🙂 )

Si, acum, sa trec la masinile care mi-ar place sa le conduc:

5. Audi R8 5.2l quattro 525 CP

4. Mercedes SLR McLaren 5,4 l 617 CP

3. Bugatti Veyron 8,0 l 1001 CP (iti lipeste stomacul de creier la plecare de pe loc)

2. ? nu stiu :)) poate doar vreun avion, deja la ce ar urma… masinile ar decola :))

Si, revenind cu picioarele pe pamant, masina care as vrea sa o cumpar cand voi avea posibilitatea:

1. A6 Allroad 3.0 TDI quattro 239 CP

Si, astea fiind zise, nu dau leapsa mai departe nimanui, ca e un adevarat studiu sa scrii asa un articol. Dar daca vrea cineva… poate sa o preia, numai sa ma anunte si pe mine ca a luat-o.

P.S. Pozele sunt luate de pe net, astfel: Audi, Enjoy Moto Car, Masini.ro, New Cars Info si din productia personala :P.

Acțiuni

Information

4 responses

29 07 2010
Leapsa – top 10 masini - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Leapsa – top 10 masini Wed Jul 28, 2010 23:35 pm Mi-am facut in sfarsit timp sa raspund la leapsa transmisa de Afaith. Am sa incep cu masini care le-am condus: 10. Kia Sportage – 2,0 benzina, 130 CP, model 2003 – am avut probleme tot timpul cu tractiunea 4×4, dar, partea buna e ca am fost cu ea la raliu si am iesit pe locul […] […]

30 07 2010
TOMIS TRAVEL

Interesante masinile pe care ai avut ocazia sa le conduci . As avea o nemultumire la masinile la care visezi .

Ma gandeam ca e placut sa visezi la ceva ce poate intr-o zi se transforma in realitate . Cand scriu asta ma gandesc la infrastructura soselelor si-a autostrazilor , etc. Fara drumuri foarte bune aceste masini sunt doar de colectie . Le tinem in garaj .

A da, un vis care poate deveni realitate este sa ma saluti pe twitter si eu sa raspund . Alt vis sa poti suna la unul din numerele de telefon si cineva chiar sa raspunda !!!
Glumesc binenteles !!!

31 07 2010
chrispg77

As vrea doar sa le conduc 3,4,5. Dar de cumparat doar 1 va fi. Si e ALLROAD, deci merge si la noi 😉

31 07 2010
TOMIS TRAVEL

Am inteles , adica vrei sa calci pedala de acceleratie.

Lasă un răspuns

