Despre mine (2)

3 02 2010

Nu cred ca mai are rost sa povestesc ca-mi place sa ma plimb. Daca as putea sa conduc toata ziua, prin locuri neumblate (de mine) inca… vreau sa vad tot ceea ce se poate vedea intr-o viata de om.

Azi m-am aventurat un pic mai mult decat a fost cazul… m-am drift-uit :)… numai ca a fost ceva mai mult polei decat ma asteptam… si, dupa vreo 3 drift-uri faine, al 4-lea a fost in decor :)… pe 4 roti, fara evenimente speciale… dar… adrenalina… e drogul meu preferat :)… sau cineva a dorit sa-mi reaminteasca doar ca viata e scurta?

Imi place sa dorm dimineata. Daca m-as muta intr-o zona cu alt fus orar, oare tot asa as dormi ziua si n-as dormi noaptea?

Nu judec oamenii… am platit scump atat timp cat am facut-o si mi-a luat ceva timp sa nu o mai fac… si acum, am ajuns in extrema cealalta… nu suport oamenii care se cred “Dumnezei” si judeca pe altii…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

