Despre mine (1)

2 02 2010

Am stat ceva timp sa ma gandesc daca sa scriu sau nu despre mine, asa cum ma vad eu. Nu am de gand sa fac ordine in ceea ce scriu… scriu in ordinea in care-mi amintesc. In urma acestor articole, exista posibilitatea ca multi sa nu ma mai urmareasca ca-si vor da seama ca nu ma potrivesc in „tiparul lor”.

Sunt constructor si imi place ceea ce fac. Imi place sa stau toata ziua pe santiere. Urasc birourile… au incercat unii la un moment dat sa ma inchida intr-un birou, pe bani multi, cu promisiunea ca-ntr-o zi voi avea treaba si pe santier… am rezistat 10 luni, dar am decis ca e mai important pentru mine sa fac ceea ce-mi place, chiar daca unii zic ca e greu pentru o femeie, decat sa-mi fac o mie de nervi intre 4 pereti.

Uneori imi fac nervi si in afara biroului, ca unii nu vor sa faca treaba asa cum ar trebui… se cred inventatori :)… isi dau seama ca nu sunt… si refac :)… dar, pe cat de repede ma enervez, pe atat de repede imi trece. E stres… e foarte multa treaba, sunt foarte multe detalii de urmarit… toti vor „sa duca banii in directia in care le cere firma”… dar in final… bucuria e enorma (am sa pun intr-o zi si poze). Vorba lui Stefan (cel Mare): „…nu e a voastra, ci a urmasilor urmasilor vostri…”

P.S. Cei care ma cunosc…pot sa ma completeze, iar cei care nu…pot intreba.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

