O leapsa…

11 01 2010

Au ajuns si la mine… sunt vreo 2, dar nu merg combinate 🙂

Zodia: gemeni cu ascendent in leu si sarpe cu ascendent in dragon;

As vrea: sa vad toata lumea;

Pastrez: nu mai pastrez nimic – am facut curatenie in tot si-n toate;

Mi-as fi dorit: sa fi fost un geniu;

Nu-mi place: cand nu se intampla nimic;

Ma tem: am invatat ca e mai bine sa nu te mai temi de nimic… incerc sa infrunt temerile;

Aud: tot… pana si vocea interioara;

Imi pare rau: nu-mi pare rau de nimic ceea ce am facut pana acum si vreau sa ramana asa;

Imi place: aerul curat, vara, marea, muzica, plimbarile, munca pe care-o fac si lista mai poate continua…

Nu sunt: asa blonda cum par;

Dansez: mult… imi place să dansez cu picioarele goale in nisip;

Niciodata: niciodata sa nu spui niciodata;

Par: ca vreau sa te bat in secunda in care te cunosc… daca nu fugi, vei vedea ca nu-s in stare sa omor o musca/tantar;

Plang: destul de greu si atunci doar de nervi;

Nu-s intotdeauna: draguta „ca un topor in moalele capului”;

Nu-mi place la mine: ca iau foc repede, dar ma calmez la fel de repede;

Sunt confuz(a): cateodata nici eu nu ma inteleg… am senzatia ca nu vorbesc limba romana;

Am nevoie: de libertate si de timpul meu liber;

Ar trebui: sa fiu mai ambitioasa decat sunt.

Sa o preia cine vrea…

Acțiuni

Information

2 responses

25 01 2010
Leapsa de la Cristina, ia-o si tu, e o leapsa deschisa

[…] cale de consecinta, am decis sa preiau o leapsa deschisa de la ea si iata ce a […]

25 01 2010
Azi joc…leapsa! « Ioana (Abe) Anescu – File de realitate

[…] ca blogul meu nu ii place asa “la nebunie” ,  ii raspund la provocarea de a prelua o leapsa deschisa, desi am mai raspuns anul trecut aproximativ prin aceeasi perioada la una similara, cand am […]

Lasă un răspuns

