sa nu deranjam

9 01 2010

Ma intreba cineva zilele trecute daca sunt suparata pe el. De ce nu spun nimic… pe messenger? Raspunsul meu a fost: „eu nu prea accesez lumea sa stau de vorba decat daca am ceva f f f important de spus… altfel… nu-mi place sa deranjez aiurea, dar pe mine nu ma deranjeaza sa stau de vorba… iar, cu o persoana care deja, zic eu, ca o cunosc, mi-e mult mai usor sa vorbesc face-to-face, decat pe messenger…”

Nu-mi place sa deranjez lumea… problema vietii mele… nu sun, sa nu deranjez… de cate ori sun pe cineva intreb „Poti vorbi?” si, la final „scuze, daca am deranjat”… nu accesez prietenii pe messenger, sa nu-i deranjez…

In schimb, pe twitter, nu deranjezi pe nimeni… scrii ce-ti trece prin cap si cum iti trece prin cap si, cel mai important, in ordinea in care iti trece prin cap… daca vrea cineva sa urmareasca ce scrii, te urmareste, daca nu, nu te/nu te mai urmareste… e simplu… cred ca a fost facut pentru cei care nu vor sa deranjeze…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

