O zi nebuna

1 10 2009

Nimic nu părea de dimineață că ceva se va întâmpla azi. Am fost pur și simplu oprită să-mi continui drumul ales de cineva, de sus, care ține la mine, chiar dacă eu, pentru o perioadă, am încercat să fac ce-mi programasem.

Mi s-a arătat că pot rezolva ceea ce mi-am propus și altfel decât aveam de gând să fac. Fără să mă strofoc foarte tare, doar să vreau!

Inițial tinzi să crezi că e ghinion… dar, judecând la rece totul, chiar a fost noroc. Și nu orice fel de noroc… genul de momente în viață cu care nu te întâlnești prea des și, după ce s-au întâmplat, ajungi să mulțumești că s-a întâmplat așa și nu cum îți făcusei planuri că va fi.

Acțiuni

Information

4 responses

2 10 2009
newdada

Transform-o intr-o zi buna:
http://www.ozibuna.net/

2 10 2009
chrispg77

a avut grija cineva de sus care ma iubeste sa o transforme intr-o zi buna

2 10 2009
cristi

sa ai mai des momente din astea

2 10 2009
chrispg77

multumesc si iti doresc si tie sa ai parte de multe momente frumoase

Lasă un răspuns

