Malta – ziua zero

18 09 2009

Tot am stat să mă gândesc ce să scriu și dacă să scriu. Mi-au luat câteva zile să-mi revin din nebunia care m-a cuprins pe 7 septembrie.

Zi de luni, plictisitoare. Am fost adormită toată ziua, după un weekend destul de obositor și cu evenimente neașteptate. Îmi citesc, ca în fiecare dimineață, horoscoapele pe vreo două site-uri de profil. ”Mercur retrograd – nu vă faceți planuri, că ele se vor schimba”. Trece ziua încet, încet, număr orele la muncă să nu-mi scape vreuna și să ajung prea târziu acasă. Plec mai devreme. Nu am mai avut răbdare și adormeam cu nasul în tastatură la birou.

Pe la 16.50 ajung acasă, fericită că am ajuns mai devreme decât de obicei. Dau de mâncare fetelor mele (două pisici drăguțe, una birmaneză și una maidaneză) și mă pregătesc să dorm. Dar, de ce să nu fumez eu o țigară înainte de somn? În timp ce savuram liniștită țigara, sună telefonul. ”Vrei să mergi cu mine în Malta? Ai timp să te gândești până la 17.30 pentru a putea rezerva biletul de avion”. Am spus că merg din instinct, dar aveam câteva probleme de rezolvat.

Aveam o ședință a doua zi în afara localității și eu eram și șoferul. Încep să dau telefoane să văd dacă e chiar necesară prezența mea. Sun șefi, sun colegi. Caut înlocuitor de șofer. Toată lumea a zis ”Du-te liniștită!”. Ședința s-a amânat. Bucuria mea.

Zis și făcut. La 17.30 sun înapoi și spun că merg. Dau toate datele pentru biletul de avion și închid. La 19.30, deja aveam trei sferturi de bagaj făcut. Sun înapoi. Încerc să aflu detalii: ”Unde? Cum? De ce?” Singurul lucru pe care l-am aflat a fost ora zborului.

Ies din casă să fac unele cumpărături, să rezolv niște acte și să las cheia unui prieten, care e și vecin, să aibă grijă de fetele mele. Între timp am luat și o cafea din oraș… să mă calmez, pe care tot în mașină am băut-o.

Ajung acasă. Mă hotărăsc că nu mai are rost să dorm. Îmi pregătesc o altă cafea mare și încep să lucrez. Printre rapoartele ce le aveam de predat până plecam și bagaje, mă mai conversez cu lumea pe net.

Aveam 1000 de întrebări care-și așteptau răspunsul.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

