Si a trecut un an…

8 09 2009

Ploaia nu a făcut decât să-mi amintească de zilele însorite de început de toamnă, de acum un an… era și începutul unui nou capitol din viața mea… clădeam amândoi castele de nisip pe o plajă mică pe care o consideram toată lumea noastră și care consideram atunci că ne e suficientă…

Din fericire sau nu, am ajuns din nou la acea plajă mică, unde am început împreună totul, dar privind trecutul cu alți ochi… ceva se repetă, ceva se va întâmpla în scurt timp, am toate semnele să spun că așa va fi… dar trecutul se termină când vrem noi sau când vrea el?

Timpul le va rezolva pe toate, dar timpul știe că noi avem o singură viață?

Acțiuni

Information

One response

17 09 2009
rainy

Nu, nu cred ca stie… Dar noi stim, de cele mai multe ori… Si cred ca trecutul nu se termina niciodata, dar este important cum „termini” prezentul.
…Cateva raspunsuri la intrebarile tale…raspunsuri formulate si – sau mai mult – pentru mine 🙂

Lasă un răspuns

