Ultima noapte de vara

7 09 2009

Și… din nou am ajuns, inevitabil, tot la mare… Nu acolo unde merg eu de obicei, ci într-un loc care nu l-am iubit niciodată: Vama Veche. Întotdeauna am considerat că te poți îmbolnăvi de hepatită, doar văzând plăcuța de intrare în localitate. Și chiar dacă e sfârșit de sezon, plouase și se pregătea cerul de o nouă ploaie, toate au rămas la fel în Vamă… neschimbate de ani de zile: toată lumea aleargă după băutură, miroase a toaletă publică peste tot, să nu mai povestesc și de cei care dorm pe plajă în nevoile proprii…

Dar, trecând peste toate, a fost distractiv… chiar aveam nevoie de o ieșire în necunoscut, cu oameni total necunoscuți, cu care să râd din nimic și să vorbim despre nimicuri… mi-am revenit, sunt din nou eu… pierdută de mine acum vreo lună în gânduri și printre amintiri…

IMG_0113

(Poza nu este făcută în Vama Veche!!! Este în 2 Mai, dacă existau cumva întrebări.)

See you later sea… maybe this year, maybe the next one… I’ll miss summer with everything she means to me…

P.S. Și să nu uit: Am urmat sfaturile primite și am ajuns din nou la concluzia că ”Iubesc Viata!” (aici).

Acțiuni

Information

One response

7 09 2009
Gabriel

Parerea mea este ca fiecaruia ii place vama o singura data in viata, intr’un anumit moment de teribilism.

Lasă un răspuns

