Pe unde ma plimb

5 09 2009

… sau mai bine zis… pe unde mă duce serviciul.

Mare noroc am avut când am ales job-ul ăsta și noroc am în continuare că îmi place ceea ce fac și am senzația că nu mă voi plictisi niciodată. Mi-am dorit întotdeauna, din lipsa timpului, să ”mix business with pleasure”, după cum spunea un fost șef de-al meu.

Și așa am început să mă plimb și în afara weekend-ului, să văd locuri noi, să revăd locuri vechi dragi și să-mi mai fac și treaba în același timp. Conduc mult și, în general, îmi place să conduc noaptea, dacă merg pe drumuri bătute des. Nu-mi dau seama câtă oboseală se adună, dar știu că aproape în nici o dimineață nu aud nici un fel de ceas, nici un fel de alarmă.

Dar sunt liniștită, sunt calmă. Câteodată mai aud zicându-mi-se ”Ai să trăiești 100 de ani la cât de calmă ești!”. Dar am timp să gândesc! Am timp să fiu numai eu cu mine!

Zilele trecute, un șef de-al meu zicea că va înnebuni de nervi din cauza proiectelor și a nepăsării unora. I-am spus să vadă partea frumoasă a lucrurilor: ”cum ar fi să muncim în mijlocul Bucureștiului, învăluiți de un nor mare de praf, poluare, mașini, claxoane?” Și am deschis ușa: ”Vezi, e liniște! Respirăm aer curat! E verde în jurul nostru!”

Vouă nu v-ar place? Pe voi ce vă înconjoară când deschideți ușa/geamul?

Acțiuni

Information

3 responses

5 09 2009
Gabriel

Cui nu ii place sa calatoreasca, sa vada tot felul de lucruri, sau chiar sa iasa frumos la iarbaa cand are chef, sau sa vada orasu la fel. Insa timp, bani, oboseala, termeni din astia simpli da cu multa greutate.

5 09 2009
chrispg77

sunt simpli… dar greu de atins pentru cei care lucreaza in centrul orasului.

5 09 2009
Gabriel

Hai sa’ti fa ciuda vrei ? Eu stau la casa, iarba copaci chestii. Si lucrez tot de acasa. Hehe.

Lasă un răspuns

