Cat de departe poti sta?

4 09 2009

Încerc să mă desprind de calculator. Fug câte 2 zile, maxim 3. Mă întorc și iau totul de la capăt. Și nu e numai muncă. E joacă, bloguri, twitter, facebook.

De twitter, aș putea spune, că momentan sunt addicted!

Mă trezesc dimineața, citesc ce s-a scris să nu cumva să pierd ceva, îmi beau cafeaua în liniște, aproximativ 1,5-2 ore, citind presa între timp, mai scriu câte un twit, mai răspund la alții ca mine. După ziare, în timpul aceleași cafele, îmi revizuiesc toate mail-urile, văd pe unde am mai rămas cu jocurile și, după aceea, într-o fugă nebună, spălat, îmbrăcat și plecat la servici.

Dacă nu se întâmplă nimic spectaculos până la mașină, când ies din București mă mai pun la curent cu ce a mai scris lumea între timp. Să nu uit! Chiar dacă am birouri în București, munca mea e 90% în afara lui (Thanks God!). Ajung la muncă… verific din nou tot (mail-uri, twitter, FB) și mă apuc de treabă. Cum scap într-o mică pauză, iau totul de la capăt.

Termin treaba și fug acasă, să pot lua totul de la capăt. Mai ies seara cu prietenii, care deja au început să se supere pe mine că ”stau pe net”.

Ar trebui să-mi revin eu din toate astea pentru o perioadă mai lungă, poate-mi trece de ele, cu toate că am fost internet addicted de când am aflat de existența lui.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

