Unii sunt inconstienti

26 08 2009

Merg și io ca omul azi la muncă liniștită. Mă văd cu o colegă, ne bem cafeaua, povestim. Între timp, încep telefoanele să sune. Ne despărțim și fiecare merge în treaba ei.

Ajung la birourile din șantier. Stau de vorbă cu șeful, cu colegii, cu constructorul. Toate bune și frumoase până aici. Se trezește șeful de șantier să mă roage să merg să măsurăm niște șanțuri – doar din dorința de a luat ceva bani în plus pe munca nefăcută încă.

Nu prea aveam chef, dar nu puteam să-l refuz. Mergem la lucrare, îi arăt ce are de făcut și cum are de făcut în locul respectiv, înțelege omul. Dar până să facem o notă de constatare, hotărăsc să mă uit și pe rest, lucrarea fiind întreruptă de câteva zile.

Și ce mi-e dat să văd ochilor: săpătură deschisă, fără sprijiniri, neacoperită, adâncă de 4 m, în loc cu trafic intens de persoane. Am luat foc. Am făcut o hârtie, cum și-au dorit, dar nu mai suna bine pentru ei deja.

Am făcut și alte rapoarte, dar de data aceasta către autoritățile competente să le oprească lucrarea și eventual să-i trezească din ”somnul liniștit” pe care îl au de o foarte bună bucată de vreme.

Bine că nu s-a întâmplat nimic până acum și sper să nu se întâmple nici de acum înainte.

Acțiuni

Information

One response

26 08 2009
madadomy

a scris un om constient
f bine macar ca cineva isi da seama

Lasă un răspuns

