Lectia de gramatica

25 07 2009

Citeam, ca de obicei, diverse articole, postări pe diverse blog-uri, comentarii la diverse filme postate pe youtube – legate toate de Liberty Parade. Și am ajuns la o concluzie, ca și alții de altfel, mulți nu știu gramatica limbii române.

M-am distrat inițial, dar nu e de râs. E de plâns. Marea lor majoritate au peste 18 ani și nu știu sa scrie în limba română. În alte limbi nu mai am pretenții, că ar fi deja prea mult. Cum au trecut oare de BAC?

Am să par, în aceasta postare, George Pruteanu (RIP) – mare dreptate avea.

„parca si eo ma vad acolo in fata cu fluieru :)):X” – parcă și eu (sau io) ma vad acolo în față cu fluierul (sau fluieru’)

„ala-s eo…mam vazut numi vine sa cred” – ala sunt eu… m-am văzut. nu-mi vine să cred

„Gizas am dansat 10 ore incontinuu!!” – :):):) OMG!!!

„pisa ma as ….” – :):)

Deci nu are rost să scriu mai multe… ăsta e nivelul de cultură…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

