Si s-au transformat in scrum

13 07 2009

După cum ziceam acum câteva zile, nu eram hotărâtă ce să fac cu ele: confetti sau să le dau foc.

Le-am recitit și „conspectat”. Am avut noroc sau a avut cineva grijă de mine să termin treaba. A plouat tot weekendul. Duminică pe la prânz, le-am adunat într-o cutie, și am plecat la drum – între două ploi. E interesant să mergi, vara, în locuri în care de obicei e plin de lume, grătare, manele etc. și să nu fie nimeni. E chiar frumos.

Le-am dat foc foaie cu foaie, cronologic. Am terminat cam în două ore. Liniștitor, cu zâmbetul pe buze.

Am alungat țânțarii 🙂 și s-a făcut o grămăjoară de scrum.

Începem alt capitol din viață… curați de data asta. Până acum mi-am tras, fără să vreau energiile trecutului după mine. Acum ele nu mai sunt. Au rămas doar amintirile frumoase și experiențele care m-au făcut ceea ce sunt azi. Nu-mi pare rău de nimic de până acum.

I’m happy!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

