biografia cronologic ‘01

12 07 2009

„Visez imposibilul, îl văd, îl gust.

Lumea deraiază în creierul meu,

Urcă iarăși pe cale,

Se reface, iarăși deraiază. Cioburi

din fereastră îmi rănesc ochii.

Izbucnesc în plâns.

Nu atât pentru el

cât pentru rănile pe care mi le provoacă.

Plâng și ochii mi se învârtesc în cap,

Ar fugi, ar sări în noroi,

Visez imposibilul.

Visez deraieri fără seamăn…

Acum am toate simțurile cu mine, treze și tefere, am stăpânirea caldă a

Ceea ce mă terorizează.

E în mine visul imposibil,

Nici o urmă de fugă,

Dar visul imposibil a dispărut

În mineralele minții mele.

E clar că în mine cineva mă trădează,

E clar că nu sunt cu totul a mea,

Halucinația m-a durut, m-a uimit,

Dar, acum, faptul că nu-l mai pot atinge,

Că nu-l pot nici un fel retrezi

Mă uimește și mai mult.

O, visul imposibil, tratat cu amnezie,

Ascuns în mine însumi,

Cum să-l mai pot găsi?” 6.03.2001

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

