biografia cronologic ‘00

12 07 2009

„Recunosc că în viaţă trebuie să existe un echilibru, dar nici așa nu e bine: 10 într-o parte şi 0 în cealaltă. … Umblu toată ziua de colo-colo, să treacă timpul, să mi se facă somn şi să mă duc acasă să dorm. Atât. Asta e viaţa mea. Servici – servici – somn – si de la capăt. Cât o voi mai duce aşa oare?” 9.12.2000

„Azi sunt ceva mai veselă. M-am încurcat în vise. Simt cum ele sunt foarte aproape de mine, dar nu am cum să le ating sau îmi e frică să le ating.” 28.12.2000

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

