biografia cronologic ’95

11 07 2009

„In liniștea târzie a serii, când stelele strălucesc una câte una pe cerul senin, doream ca cea mai mică stea să-mi șoptească cu glas dulce și blând că undeva, departe, este cineva care dorește revederea unor două suflete ce par să se întâlnească doar într-o mică adiere de vânt; dar dacă timpul care a trecut a așternut petale argintii peste tot ceea ce a fost realitate, doresc ca parfumul lor să ajungă pană la mine și să-mi șoptească cele mai frumoase amintiri… trecute, și atunci când sufletul meu va fi rănit, atunci să-mi aduc aminte de ele, căci nu va fi prea târziu; abia atunci voi reuși să mă înțeleg cu adevărat.” 11.04.1995

7.05.1995 – 16.03.1996 missing pages. Cred că am vrut să scap cu totul de perioada aceea. Poate că e mai bine că nu am ce să-mi amintesc.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

