biografia cronologic ’94

11 07 2009

„Să simți că lumea e fără margini, că suntem atât de mici, că frumusețea are pete și e trecătoare, că dragostea nu se poate realiza, că nu putem ști niciodată adevărul. Să fii, din cauza asta, trist… să iubești florile și să zâmbești când vezi oameni care nu bănuie nimic.” – nu știu de unde am citat 19.01.1994

„Nu mă mai suport! Pur și simplu nu mai pot să mă suport! Cum adică eu să sufăr după un băiat? De ce nu sufăr după o rană, de ce nu mă doare atât? De ce uneori mă lovesc și nici măcar nu simt? De ce mă doare atât? Sunt întrebări care mă pun pe gânduri. M-am lovit de ceva nemaiîntâlnit pană acum în viata mea. … Sufăr pentru că nu m-am ascultat și (că) întotdeauna nu mi-am ascultat propriile sfaturi…. Am afirmat o dată că nu mă tem de nimic. Acum, pot să spun, că am găsit ceva de care mă tem. De dragoste. Da… de dragoste! Mi-e teamă să nu pierd persoanele pe care le iubesc, nu am încredere în ele și, astfel, le dau cu piciorul, după care mă simt copleșită… Sunt o ființă dualistă. Cineva afirmă că eu în timp ce-mi dezvălui cu ușurință ideile și fanteziile, îmi cade foarte greu să vorbesc deschis despre sentimentele mele. Din acest motiv par rece și distantă.” 20.01.1994

Am stat un pic și m-am gândit dacă să public și prima mea scrisoarea de dragoste/ despărțire. Concluzia finală: nu a meritat atunci, nu merită nici acum. 21.06.1994

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

