biografia cronologic ’92

11 07 2009

La la 15 ani, 6 luni și 14 zile m-am apucat de scris în jurnal. N-am sa ma apuc acum de copiat ce am scris acolo, dar câteva paragrafe datate merita sa fie menționate și aici.

„Băieții au o inima atât de slabă. Se lasă foarte ușor duși cu vorba, au prea multă încredere în fete și țin seama de toate cuvintele aruncate în vânt.” 19.12.1992

„Azi am încercat pentru prima dată să mă machiez ca lumea. Îmi stă asa mișto…”. „singurul meu drog e țigara”. 23.12.1992

„Pe 24 am mers la calculator la tata la servici și visam, cu ochii deschiși, că stau de vorbă cu personajele din cărți.” 28.12.1992

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

