biografia cronologic ‘98

11 07 2009

Am să încep cu o poezie primită de la cineva pe care nu am știut să-l apreciez la adevărata valoare atunci.

Gâgs – Fantoma vieții mele

„Stând într-un parc am văzut fantoma vieții mele trecând prin fața mea.

Era superbă ca toamna ce se așează, distrugând verdeața, florile…

Fantoma vieții mele a apărut să mă anunțe că

sfârșitul e aproape

Şi că gerul inevitabil va veni

Şi-mi va îngheța

Speranțele, iubirea

Şi nu va ierta nimic.

Fantoma vieții mele a trecut

Lăsând în urma ei amar și jale

pentru că eu sunt cel ce-l moștenește pe Manole,

iar mitul lui Icar nu poate fi strivit.” notată pe 11.11.1998

„Am atâtea pe cap, dar nu mă pot exprima în nici un fel.” 12.11.1998

„Mi-e dor de malul mării de spume albită,

mi-e dor de vârful muntelui de nori acoperit,

mi-e dor de stelele nopții de mine numărate,

mi-e dor de tine…

Îmi amintesc de ochii tăi închiși,

plini în adâncuri de o lumină neagră,

de trupul tău ca o mână deschisă și…

mi-e dor…

Şi ninge în inima mea

Cu fulgi albiți de timp,

timp care fuge și nu-l interesează că

noi trăim și iubim.

Dar timpul, cu-ale lui aripi

întețește dragostea noastră.” 17.11.1998

„… te voi simți,

te voi mângâia,

te voi săruta,

te voi iubi,

fără „dar” şi „fără limite”.” 18.11.1998

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

