Iti indeplinesc o dorinta

8 07 2009

Am fost rugată de bunica mea să o duc până la o mănăstire, unde ea cunoaște ceva preoți. Mi-am căutat o sâmbătă liberă și am plecat. Peisajul superb, călătoria interesantă. Ne-am oprit în multe locuri până să ajungem la destinație.

Schit 1

Mănăstirea, din nordul Moldovei, la care am fost – nu am să-i dau numele – este amplasată între dealuri, departe de drumurile circulate. Era liniște și ploua mărunt. Am lăsat-o pe bunica să se plimbe pe acolo, să pupe icoanele și să vorbească cu preoții, iar eu savuram peisajul.

Schit 3

La un moment dat, ma cheamă la ea. Stătea de vorba cu un preot bătrân și unul ceva mai tânăr. Şi îmi spune „Pune-ți o dorință, iar părintele x ți-o va îndeplini”. Am făcut ochii mari. M-am uitat pe rând în ochii fiecăruia. Așteptau răspunsul meu: „Pe mine viata m-a învățat să am grijă ce îmi doresc că s-ar putea să se întâmple. Şi oricum știe Dumnezeu mai bine decât mine ceea ce am nevoie. El îmi va da numai atât cât pot duce și nimic mai mult”. S-a făcut liniște. Nu s-au așteptat de la un copil, ce-i drept crescut pe lângă mănăstire, să gândească așa.

Schit 2

Îți mulțumesc Doamne că m-ai ajutat să nu fac vreo prostie mai mare decât mine!

UPDATE: Pozele le-am descarcat mult după ce am scris 😀

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

