After the show…

8 07 2009

04072009(007)Am evitat totuși să mă comentez eu pe mine, chiar dacă am avut intenția. Am plecat la Sensation cu intenția de a mă distra, de a vedea altfel de show, de a vedea mulțimea de oameni îmbrăcați în alb… Mă așteptam să văd multe și m-am pregătit sufletește pentru cam tot. Poate prea bine m-am pregătit.

04072009(021)Şi, pe scurt, ce e acolo: te impresionează numărul mare de oameni îmbrăcați în alb. Te ia chiar cu fiori. Intro-ul bunicel, dar povestea „Alice în țara minunilor” – drogată (halucinogene), un pic deplasată. Muzica :)), în afară de Sander van Doorn, nu prea am avut ce asculta/dansa. Păcat că l-am așteptat totuși până la 4.30. Droguri, și nu dintr-alea ușurele, și drogați, căzuți pe jos, sprijiniți de stâlpi și de pereți. Mizerie cât cuprinde peste tot. De admirat faptul că oameni de toate vin să se distreze.

04072009(026)În ciuda a ce povestește lumea, pe forumuri, comentarii pe site-uri etc., Sensation White nu e pentru mine.

04072009(030)A fost doar curiozitate. Poate aș mai merge la Sensation White la Amsterdam, dar cu line-up-ul schimbat în proporție de 80%, sau la noi, dacă va fi vreodată, doar de dragul show-ului.

04072009(033)Q.E.D.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

