o disparitie neasteptata

26 06 2009

M-am luat cu una alta aseară și, pe la 2 dimineața, m-am băgat în pat la somn. Deschid televizorul, pe canalul de știri. Nu am mai putut să adorm de atunci. Știrile erau contradictorii. Ba că e foarte bolnav, ba că a murit, ba că e la terapie intensivă. Erau adunați deja o mulțime de fani în fața spitalului. Am stat până când s-a anunțat oficial că a murit. Am dat mesaje la prietenii mei – cei care nu mă omorau pentru mesaje la ora aia.

Ca în fiecare dimineață, ascult la ZU, cum citeau Morar și Buzdugan mesajele de la ascultători. Mi-au dat lacrimile. Nu am crezut că mă va afecta așa.

Nu am fost niciodată fan Michael Jackson. Unele melodii chiar mi-au plăcut  – Thriller, Billy Jean, They don’t care about us, Dangerous. Nu mi le amintesc acum pe toate alea faine, dar cu siguranță se vor auzi pe toate posturile de radio în următoarea perioadă.

Îmi amintesc… era lumea înnebunită când a venit în România pentru concerte.

Asta e … singurele lucruri sigure în viață sunt nașterea și moartea…

„A murit un om… s-a născut o legendă.”

Rest in peace!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

