schimbarea din noi

22 06 2009

Nu poți schimba lumea. Te poți schimba numai pe tine și viziunea ta asupra lumii. Schimbi lumea doar în ochii tăi și, dacă ai noroc, și a celor care te înconjoară.

Ne cunoaștem de 10 ani. Au fost multe și am trecut prin multe și nimic și nimeni nu părea că ne va despărți.

Până la un moment dat, când invidia, aș spune eu, și-a făcut loc. Nu cred că a fost lipsă de spaţiu, eram de câțiva ani destul de departe.

Şi, după mai mult de un an de tăcere, am acceptat să stau de vorbă, să văd ce s-a întâmplat de fapt. Foarte multe, din povestiri. Şi schimbare din câte mi s-a zis.

Am acceptat și asta. Fiecare din noi crede sau nu, ceea ce aude. Vorbește frumos, povestește din cărți. E mult mai calmă, nu mai face toate cele care le făcea.

Dar eu „am călcat strâmb” sau altfel zis „mi-am văzut de viața mea”, fără să stau la cheremul persoanei amintite. Şi a cedat. Din tot ceea ce povestise… NIMIC n-a fost adevărat. Aceleași cuvinte care le auzeam și acum 10, 9, 8, 7, 6 etc. ani, le-am auzit și acum, după schimbare. A fost doar un replay, doar pentru reîmprospătarea memoriei mele.

Sau oamenii se schimbă doar prin vorbele pe care le spun, pe care noi ar trebui să le credem?

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

