Outlandish – Calling u

12 06 2009


I’m callin’ U                                                                Te caut pe tine
When all my goals, my very soul                      Când toate visele mele, sufletul meu
Aren’t falling through                                            Se prăbușesc
I’m in need of U                                                        Am nevoie de tine
The trust in my faith                                              Adevărul din credința mea,
My tears and my ways is drowning so            Lacrimile și drumurile mele se îneacă
I cannot always show it                                        Nu o pot arata întotdeauna
But don’t doubt my love                                       Dar nu mă îndoi de dragostea mea

I’m callin’ U                                                                Te caut pe tine
With all my time and all my fights                    Cu tot timpul meu și toate luptele mele
In search for the truth                                           În căutare de adevăr
Tryin’ to reach U                                                      Încercând să dau de tine

See the worth of my sweat                                  Văd valoarea muncii mele
My house and my bed                                          Casa mea și patul meu
Am lost in sleep                                                       Sunt pierdut în somn
I will not be false in who I am                            Nu voi fi fals în ceea ce sunt
As long as I breathe                                               Atât timp cât trăiesc

Oh, no, no                                                                  Oh, no, no
I don’t need nobody                                              Nu am nevoie de nimeni
& I don’t fear nobody                                            Şi nu îmi e frică de nimeni
I don’t call nobody but U                                    Nu caut pe nimeni decât pe tine
My One & Only                                                         Singura și unica mea

I don’t need nobody                                               Nu am nevoie de nimeni
& I don’t fear nobody                                             Şi nu îmi e frică de nimeni
I don’t call nobody but U                                     Nu caut pe nimeni decât pe tine
U all I need in my life                                             Tu ești tot ce am nevoie în viaţa mea

I’m callin’ U                                                                Te caut
When all my joy                                                       Când toata bucuria mea
And all my love is feelin’ good                           Şi toata dragostea mea se simt bine
Cuz it’s due to U                                                        Datorită ție

See the time of my life                                           Observând toată viaţa mea
My days and my nights                                         Zilele mele și nopțile mele
Oh, it’s alright                                                            Oh, este în regulă
Cuz at the end of the day                                       pentru ca la sfârșitul zilei
I still got enough for me and my                       Tot am suficient pentru mine și a mea

I’m callin’ U                                                                Te caut
When all my keys                                                     Când toate cheile mele
And all my bizz                                                         Şi toate afacerile
Runs all so smooth                                                  Merg toate atât de bine
I’m thankin’ U                                                            Iți mulțumesc
See the halves in my life                                       Văzând bucăți din viaţa mea
My patience, my wife                                             Răbdarea mea, soția mea,
With all that I know                                                 Cu toate care le știu
Oh, take no more than I deserve                       oh, nu iau nimic decât ceea ce mi se cuvine
Still need to learn more                                         Şi încă trebuie să învăț multe

Oh, no, no                                                                    Oh, no, no
I don’t need nobody                                                Nu am nevoie de nimeni
& I don’t fear nobody                                              Şi nu îmi e frică de nimeni
I don’t call nobody but U                                      Nu caut pe nimeni decât pe tine
My One & Only                                                           Singura și unica mea

I don’t need nobody                                                Nu am nevoie de nimeni
& I don’t fear nobody                                              Şi nu îmi e frică de nimeni
I don’t call nobody but U                                      Nu caut pe nimeni decât pe tine
U all I need in my life                                              Tu ești tot ce am nevoie în viaţa mea

Our relationship, so complex                              Relația noastră, atât de complexă,
Found U while I was headed                                Te-am găsit pe tine când mă îndreptam

straight for hell in quest                                         direct în căutarea Iadului
You have no one to compare to                         Tu nu ai pe nimeni să compari cu
‘Cause when I lie to myself                                    Deoarece când m-am mințit pe mine

nothings hidden from U                                         nu am ascuns nimic de tine
I guess I’m thankful                                                 cred că iți sunt recunoscător
Word on the street is U changed me                vorba circulă că tu m-ai schimbat
It shows in my behavior                                       se vede în comportamentul meu
Past present future                                                  trecut prezent viitor
Lay it all out                                                               distrugându-le pe toate
Found my call in your house                              mi-am găsit liniștea în casa noastră
And let the whole world know                            Şi lasă toata lumea să știe

what this love is about                                           despre ce e dragostea

Yo te quiero, te extraño, te olvido
Aunque nunca me has faltado, siempre estas conmigo
Por las veces que he fallado y las heridas tan profundas
Mejor tarde que nunca para pedirte mil disculpas
Estoy gritando callado yo te llamo, te escucho, lo intento
De ti yo me alimento
Cuando el aire que respiro es violento y turbulento
Yo te olvido, te llamo, te siento

[Translation:]
I love you, I miss you, I forget you                  Te iubesc, mi-e dor de tine, te iert
Even though you never let me down               Chiar dacă tu niciodată nu m-ai dezamăgit

and always are by my side                                    şi ai fost întotdeauna de partea mea
For all the times I’ve failed                                   Pentru toate dăţile când te-am dezamăgit

And hurt you deeply                                               şi rănit profund
Better later than never                                           Mai bine mai târziu decât niciodată

to give you a 1000 apologies                               iţi cer 1000 de scuze
I’m shouting silently, callin’ you,                       te chem în linişte, te caut,

I’m listening to you, I’m tryin’                             Te ascult, încerc
you nourish me                                                         tu mi-ai dat speranţă
When the air that I breathe                                  când aerul pe care-l respir

is violent and turbulent                                         e intens şi turbulent
I’m forgettin’ you, I’m callin’ you, I’m feelin’ you          Te uit, te caut, te simt

Oh, no, no                                                                    Oh, no, no
I don’t need nobody                                                Nu am nevoie de nimeni
& I don’t fear nobody                                              Şi nu îmi e frică de nimeni
I don’t call nobody but U                                      Nu caut pe nimeni decât pe tine
My One & Only                                                           Singura şi unica mea

I don’t need nobody                                                Nu am nevoie de nimeni
& I don’t fear nobody                                              Şi nu îmi e frică de nimeni
I don’t call nobody but U….                                 Nu caut pe nimeni decât pe tine….

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

